Känner du att det dags att ta nästa steg?

Bli en del av vårt team!

PC AddOn AB växer och söker nya medarbetare.
Häng med i den nya tekniken, digitaliseringen och vår resa in i framtiden.
Vår affärsstrategi bygger på att hjälpa kunder och deras organisationer att utvecklas han i hand med nya digitala lösningar. Vi väntar inte på framtiden… Vi försöker leva och jobba med idén om kontinuerligt nytänkande för att anta morgondagens utmaningar. Ett nära samarbete med oss möjliggör en effektivisering i vardagen för våra kunder och deras verksamhetsutmaningar.

Vi bygger våra affärsrelationer utifrån kunskap och erfarenhet från projekt där vi lyssnar på kundens behov och utmaningar. PC AddOn hjälper nya och befintliga kunder, stora som små, att öka förståelsen för digitaliseringen.

Vi erbjuder dig en anställning där du personligen utvecklas med oss och företaget.
Genom utbildningar & certifieringar säkerställer vi att all personal har rätt kompetens, oavsett vilken position du har i företaget.

Vi söker just nu medarbetare till följande tjänster

  • Backoffice / orderadministration / inköp
  • Lösningsförsäljning / strategisk försäljning
  • Konsult/tekniker/Cloud administrator

Kvalifikationer

Har du ett intresse för ny teknik, IT-lösningar och affärsrelationer där du som medarbetare är med om en kontinuerlig förnyelseprocess?
Är du socialt kompetent och gillar nya utmaningar?
Har du lång erfarenhet av lösningsförsäljning, konsulting, administration eller kommer du direkt från högskolan?

Vi är intresserade av dig som vågar och tror på framtiden, har ett stort engagemang och inte räds för nya utmaningar. Vill du bli en del av vårt team som levererar IT i världsklass – då är du hjärtligt välkommen att maila ditt CV och personligt brev till  Pierre@pcaddon.se